Quan estàvem enregistrant el vídeo promocional de Sé de un lugar a Madrid vaig acabar dormint al sofà del meu vell colega Eloy Azorín, per relaxar-me una mica vaig posar la tele i, mig sobat, em vaig menjar sencera la primera pel.lícula de la trilogia d'Iron Man, amb Robert Downey Jr, "puto crack". Com


Fa bon

Dia 11.
9,30h Comencem la setmana repassant amb la Clàudia la coreografia del monòleg d'inici de la Paola, amb l'ajuda de l'Oriol. La Clàudia l'ha estat repassant molt i es nota, així que podem anar afinant els moviments i perfeccionant-lo. Els seus moviments han de semblar totalment orgànics i naturals, però no és gens senzill. De fet, en certa mesura, i entre



10,30h Amb l'Anna comencem a treballar l'escena Isabel / Dylan del 2òn acte. El Manel no ha vingut avui, el tio està assajant dues obres a l'hora i es mereix un descans, sense cap mena de dubte. Podem encetar l'escena sense ell, de fet el tute més gran aquí el té ella, així que quan demà vingui podrà afegir-se fàcilment a la feina que haguem fet avui. Primer de tot, repassem el text i deixem clares les intencions. En aquesta escena, Isabel passa per

12h La Clàudia i l'Oriol tornen, ens ensenyen el que han estat treballant. Tot i que Clàudia comença a estar ja una mica saturada de repetir non-stop els mateixos moviments, sembla que la cosa està agafant forma

12,30h Amb l'Anna comencem a aixecar l'escena i a marcar els moviments, es tracta primer de tot de que siguin orgànics i que l'ajudin a transitar les emocions de l'escena de la millor manera possible, però aviat començo a veure quina posada en escena aquesta part

Pleguem a les 14h. És important que Anna i Clàudia tinguin temps per estudiar la feina d'avui.
Dia 12.
9,30h Avui sí, ara amb Manel, seguim donant forma, amb Anna, a l'escena que vam començar a aixecar ahir. Tot el que vam treballar ahir funciona. Hem d'anar pas a pas, fixant bé moviment i intencions, creant pauses, canvis de foco, i fent que la tensió pugi lentament però sense aturar-se. Passen moltes coses en aquesta escena, i totes s'han d'entendre.
No arribem al final. Hem de baixar a la planta 0. Avui s'ha convocat la roda de premsa per promocionar el tríptic TOT PELS DINERS i tots hi hem de ser.
12h
14h Aprofitem que hi som tots per dinar David, Victòria, Marcel, Nao i jo i posar en comú noves idees per cohesionar encara més l'arc dramàtic de Dylan a través de les tres obres. Haver vist un passe de MAMMON l'altre dia ens ha vingut molt bé per fer volar la nostra imaginació i entendre millor qui és aquest senyor i com explicar-lo millor. És una reunió prou fructífera.
16h Amb la Clàudia repassem el seu monòleg d'inici, però ara sencer. De principi a fi, primer només a nivell tècnic: Moviments, ritme, posicions, coreografia, música... Quan la Clàudia ja té clar el recorregut comença a ficar l'emoció. El fem uns quants cops, i m'encanta com està quedant. Ja comencem a ensumar-nos com pot arribar a ser, tot i que l'hem de deixar que arreli bé perquè tot arribi on ha d'arribar. Ja podem començar a ser més precisos amb les emocions, i a buscar exàctament què sent la Paola i com ho expressa. Per descomptat, això ens ajuda a descobrir més aspectes del personatge i a fer-nos noves preguntes. Estic content, ja tenim un dels tres monòlegs a públic que aguanten l'estructura de l'obra dibuixada de principi a fi. Encara no hem arribat a l'equador del procés, li dic a la Clàudia, ara té temps suficient per agafar consistència amb aquesta entrada tan complexa que té a l'obra.
Marxem a les 18h, em passo un moment per l'Espai Lliure, on Marcel i Nao estan muntant el seu MAMMON. Aquesta sala és una de les més màgiques on pots tenir la sort de treballar, l'intimitat que es crea l'hem de saber aprofitar.
El que queda de setmana estaria bé aconseguir aixecar el 2òn acte sencer, és un repte al que no sé si arribarem. El triomf màxim serà si divendres podem veure 2òn i 3er acte junts.
Ho aconseguirem?
No hay comentarios:
Publicar un comentario